مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

Free Play Station Portable

 با سلام با ثبت نام در این سایت و جمع کردن ۶ زیر مجموعه ۱ PSP  رایگان بگیرید که :
گرافیک آن مطابق با پلی استیشن دو (PS2) میباشد . صفحه نمایش آن 4.3 اینچ و با رزولوشن بالا میباشد
سر کاری نیست مطمئن باشید
 
 
 
 
نظرات 4 + ارسال نظر
ادوارد شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ

با سلام ...

یک دفتر تحقیقاتی در خارج از ایران نیاز به همکاری متخصص شیمی از راه دور دارد در صورت تمایل با شماره تلفن :
006659986006 و 006691245146
و همچنین ایمیل iran20tehran20@yahoo.com

با اینجانب Edward تماس بگیرید .

با تشکر

غریبه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.chemgirls.mihanblog.com

از اشنایی با شما خوشحالم به کلبه ی فقیرانه ما هم سری بزن

حسام الدین کوهزاد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.sahanet.org

سلام من دانشجوی رشته شیمی کاربردی دانشگاه قائم شهر هستم می خوام بدونم چرا توی آزمایش تعیین سختی آب v2 از ادامه v1 خونده میشه ؟ چرا دوباره پیپت پر نشه ؟

احمد سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام
من میخاستم بدونم این سر کاری هست یا نه
همین ۱ PSP من نمیدونم باید چی کار کنم میشه راهنماییم کنی ؟ خاهش میکنم اگه اینو میخونی برام کامل توضیح بده از ب بسم الله تا پ پایان ....
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد