مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

درخواست کمک!!!

با سلام خدمت دوستان خوبم :

ببخشید که یه مدت نتونستم وبلاگ رو به روز کنم چون یه امتحان مهم داشتم که حتما باید بیشتر

وقتم رو روش می گذاشتم امتحان « انتقال حرارت » بود و بسیار تعیین کننده چون اگه این درس

پاس نشه خیلی بد می شه البته میان ترم بود خلاصه امتحان رو دادیم بعد از امتحان چشمام

 داشت از حدقه می زد بیرون این جوری    ولی در مجموع امتحان بعدی نبود اما این بار

 یه در خواست شما دارم :

شمایی که این وبلاگ رو می خونید اگه می تونید یه کمک به من بکنید اگه تونستید یه

مقاله یا مطلب در مورد (( جت پمپ )) به ایمیل من بفرستید می دونم تو زحمت می افتید

ولی با این کارتون کمک بزرگی به من می کنید .

نظرات 4 + ارسال نظر
معین چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام مجید امید وارم حالت خوب باشه
می خواستم ببینم که شما میتونی ۱ تحقیق در مورد ( سرعت واکنش دهنده ها) برای من بفرستی
چاکرم با اجازه

بهشت شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ http://http://sahrayeeshgh.persianblog.com/

بنام خدا سلام بزرگوار...ولادت حضرت معصومه س رو تبریک میگم....در صحرای عشق منتظر نگاه پرنورتان هستم....یاعلی...بهشت

تبسم یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام اقا مجید. اگه زحمت بکشی یه مقاله در مورد رادیولوزی بنویسی خیی ممنون می شم ازت ثواب داره

۲ مقاله در مورد رادیولوژی در کتابخانه قرار گرفت

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ

چی شد قالب را برداشتی قشنگ بود که

ممنون از توجهتون ولی تو یه فرصت مناسب یه قالب خود درست می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد