مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

راهنمایی کتابخانه

 
در این بخش به راهنمایی کامل کتابخانه می پردازم :
همانطور که در شکل می بینید در صفحه اول کتابخانه و در بالا سمت چپ ۴ لینک وجود دارد
۱. Homepage  این لینک برای آمدن به صفحه نخست وقتی شما در صفحه ای دیگر هستید استفاده می شود
۲. library  این لینک شما را به کتابخانه می برد
۳. Myblog این لینک شما را به وبلاگ « شیمی اساس زندگی » می آورد
4. contact me با این لینک به من ایمیل بزنید

                                                                 

 

اما ۴ لینک در صفحه اصلی موجود است که شما را به ناشران مهم  دنیا می برد برای رفتن از more info استفاده کنید 

                                                                 


در قسمت library شما می توانید به ۴ بخش کتابخانه که گفته بودم بروید در تصویر زیر آنها را ملاحظه می کنید

                                                                        


با ورود به هر بخش تعدادی مقاله در شمت چپ قرار داده برای استفاده بر لینک get راست کلیک کرده و گزینه save target as را بر گزینید


توجه کنید که فرمت تمامی مقاله ها  pdf است  و برای استفاده باید از نرم افزار adobe reader
استفاده کنید 
این کتابخانه صرفا برای کمک به دانشجویان مشتاق راه اندازی شده و راضی به استفاده غیر علمی و نیز تجاری نیستم !!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:34 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

سلام اقا مجید...واقعا کتابخانه خوبی اینجا گذاشتید به درد من یکی که خیلی میخوره..ممنوون

فاطمه شما جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ

ببین................عکس پشتش باز نمیشه............من نمیخوام....من عکس رو میخوام....................راستی مرسی از تو ضیحات....به درد من که نمی خوره....خوش به حال اونهایی که استفاده میکنن...........

بهشت شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ق.ظ http://http://sahrayeeshgh.persianblog.com/

بنام خدا ...سلام بزرگوار.....بالاخره توفیق نصیبمون شد و کامل تونستیم قالب وب لاگتون رو ببینیم...باید بگم خیلی خوش سلیقه هستین....توضیحاتتون هم خیلی عالی بود....برات آرزوی موفقیت میکنم......یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد