مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

وبلاگ علمی در مورد رشته مهندسی شیمی

عشق


سلام 

امروز می خوام یه چیزی بنویسم که ربطی به شیمی نداره

و اونو تقدیم کنم به

عزیزم


همونی که خیلی خیلی دوستش دارم  و  سعی کردم

تو جای جای این وبلاگ ازش حرف بزنم

حتما اکثر شما تو زندگیتون یه همچین فردی رو داشتین

شما عشقتونو چی صدا می زنید ؟

من بهش می گم :

عسل بانو چون مثل عسل شیرینه

بهش می گم یاس چون روحش مثل  یاس سفید و با طراوته

بهش می گم ستاره چون مثل ستاره تو شب تار زندگیم درخشید

و.......

همه این حرفا بهونه ی شیرینی بود تا بهش بگم  خیلی خیلی

دوستش دارم

وبهش بگم که معنی یه دوست و همنشین واقعی رو در کنار اون احساس کردم

شاید شما کنجکاو  شده باشید که این کیه

ولی اگه چشم بصیرت داشته باشید

عطر وجودشو تو جای جای این وبلاگ حس میکنید .


عزیزم  همیشه و همه جا بعد از خدای مهربون با نام و یاد تو آغاز میکنم